کار ، زندگی ، تحصیل ، پناهندگی و مهاجرت به آلمان

با سلام ، اینجایی که تشریف دارید سایت رسمی موسسه ی “این جرمن” است . کار ما اطلاع رسانی در خصوص کار و کاریابی و مهاجرت به آلمان است و تمام سعی ما این است که مطالب ساده ، قدم به قدم و عملی باشد تا بتواند برای علاقه مندان مفید باشد.  همچنین ما با برخی از آژانس های کاریابی آلمان و وکلای ایرانی ساکن آلمان همکاری می کنیم و مطالب این سایت نیز به کمک همین وکلا آماده و بروز رسانی شده است ، ازشون متشکریم.

حالا چرا مهاجرت به آلمان؟

این سوال را از خیلی ها پرسیدیم و جواب های متنوعی شنیدیم:

  • برخی که یافتن کار برایشان مهم است ، به بازار کار خوب آلمان اشاره می کنند و یافتن کار با حقوق مناسب مهمترین دلیلشان برای انتخاب آلمان است.
  • برخی دیگر کیفیت بالای زندگی در آلمان برایشان جذاب است.
  • برخی دیگر حمایتهایی که دولت آلمان از پناهجویان می کند علت مهاجرتشان است.
  • دانشجویان را تحصیل رایگان در دانشگاه و آینده شغلی مناسب در آلمان وسوسه می کند.
  • دوستان کارآفرین و ثبت شرکتی نیز احتمالا عبارت “top countries for entrepreneurs” را در گوگل سرچ کردن و آلمان را در بهترین رنکینگ ها دیدند.
  • دوستداران خانواده نیز که مهمترین نگرانی آنها آینده همسر و فرزندانشان هست به حمایت های بیمه ای و دولتی آلمان از فرزندان اشاره می کنند.

خب همگی آنها تا حدودی درست است اما نه صد در صد ، بلکه حدودا 70 درصد.

خبر خوشحال کننده آنکه ،  جمعیت آلمان رو به کاهش است و اگر نیروی جایگزین و فعال وارد بازار کار آلمان نشوند ، آلمانی ها دیگر نخواهند توانست قهرمان صادرات و قطب صنعتی اروپا باشند . از این رو دولتمردان و پارلمان آلمان قوانین تسهیل کننده ای برای مهاجرت به این کشور تصویب کرده اند.

روش های مهاجرت به آلمان

اما چگونه می توانیم به آلمان مهاجرت کنیم و انواع ویزاهای موجود چیست؟

ویزاهای متعددی برای آلمان وجود دارد که باید ببینید کدام یک برای شما مناسب است .

از جمله ویزای جستجوی کار شش ماهه ، ویزای دانشجویی ، ویزای فریلنس ، ویزای دورکاری ، ویزای معادل سازی مدرک تحصیلی ، ویزای ازدواج ، ویزای پیوست به همسر و یا خانواده ، اقامت از طریق ثبت شرکت ، تمکن مالی ، خرید ملک و … .

به نظر پیچیده می یاند ولی خیلی پیچیده نیست با ما همراه شوید برایتان ساده تر می شود.

خوش باشید

محمد رضا هاشم پور ، وکیل مهاجرتی و مشاور پناهجویان – هامبورگ آلمان

در خصوص مشاوره :

دوستانی که سوال دارند و یا مشاوره می خواهند ، تعرفه مشاوره ما 10 یوروست (معادل 140 هزار تومان) که ابتدا می بایست پرداخت گردیده و رسید آن تلگرام شود و سوال خود را نیز در تلگرام از ما بپرسید.

این مشاوره ها می توانند در زمینه ی بررسی شرایط شما ، راهنمایی مناسب ترین ویزا برای شما ، معرفی کارگزار برای ویزاهای توریستی ، مشاوره پناهجویان ، ویزای جستجوی کار ، کاریابی در آلمان و … باشد.

تلگرام : 09352557000 حتی ایام تعطیل و نوروز 98 هم وکلا ، پاسخ مشاوره های شما را خواهند داد. سوال شما حتی اگر خاص و محرمانه باشد ، پاسخ خواهیم داد.

پس از پرداخت رسید را تلگرام نموده و در تلگرام سوال خود را بپرسید ، اپراتور پاسخ شما را از وکیل مربوطه پرسیده و جواب را در تلگرام برای شما خواهد گذاشت.

تماس با پشتیبان 02177744432

درباره ی ما

این پرتال توسط گروهی از مشاوران و وکلای مهاجرتی مسلط به قوانین آلمان راه اندازی شده است ، این کار شناسان هر کدام در زمینه ای خاص دارای تجربه و تخصص می باشند ، از جمله :

وکیل برای اداره ی BAMF

تیم کارشناسان ویزای جستجوی کار ، ویزای کار و بلوکارت آلمان

تیم کارشناسان ویزای تحصیلی ، ویزای کار آموزی Praktikum و ویزای دوره های آموزشی کار و تحصیل همزمان به اصطلاح Ausbildung

تیم کارشناسان ویزای توریستی ، ویزای شرکت در نمایشگاه و کنفرانس ها

تیم کارشناسان اقامت از طریق ثبت شرکت ، از طریق سرمایه گذاری ، ویزای کارآفرینان

تیم کارشناسان اخذ نمایندگی از شرکت های آلمانی ، اتریشی، سوییسی و کشورهای اروپایی

تماس با ما